Co dwa lata buduje się emocje na ogłoszenie odbiorców nagrody „BEAUTY AWARD”. Zwycięzcy są wybierani przez reprezentatywne badania w branży. Podczas tegorocznej edycji konkursu, LONG-TIME-LINER® zajął pierwsze miejsce w kategorii „Permanent Make-up” — po raz czwarty z rzędu firma otrzymała to wyróżnienie. „Jesteśmy zobowiązani do jakości, i dzięki temu jesteśmy nagradzani „, mówi rozpromieniona Waltraud Kuffner, która kieruje firmą.

Firma powstała w 1986 roku, Waltraud Kuffner skupiła się na jednym z głównych kryteriów: jakość pigmentacji i szkolenia.

„Wiele metod, które można znaleźć na rynku makijażu permanentnego, wydaje mi się, mają bardzo niewiele wspólnego z zabiegami kosmetycznymi, i zwykle wykonywane są raczej amatorsko,” mówi. „Sprytne instytucje szkoleniowe często próbują wyuczyć kosmetyczki w ciągu zaledwie kilku dni. Mogą następnie sprzedwać im urządzenia i farby. Ale ile można przekazać wiedzy w tak krótkim czasie?” Ona sama stawia poprzeczkę wysoko, jeśli chodzi o jakość i bezpieczeństwo: W LONG-TIME-LINER ® wszystkie wykwalifikowane Elite Linergists zgadzają się przejść rygorystyczne dalsze szkolenia w siedzibie głównej firmy w Monachium raz w roku. Ponadto, firma nie spoczywa na laurach i instruuje innych, a także stara się dawać dobry przykład:

Jest jedną z pierwszych firm, które przeszły proces kontroli. LONG-TIME-LINER ® lata temu dobrowolnie złożyło wniosek do TÜV (Niemiecki Urząd Dozoru Technicznego) w sprawie certyfikacji swoich urządzeń, barwników. Ponadto sprawdzane jest ich własne centrum szkoleniowe, w tym wszyscy trenerzy, czego uczą i jakia posiadają materiały szkoleniowe. Poddają się dobrowolnie corocznej kontroli, LONG-TIME-LINER ® otwiera swoje drzwi i jest sprawdzany w zakresie oferty kształcenia w renomowanej szwajcarskiej instytucji certyfikujących eduQua. „To gwarantuje, że oferujemy szkolenia zgodne z najnowszymi wymogami wciąż uzupełniając je o wszystkie inowacje”, mówi Waltraud Kuffner.

Wręczenie nagrody „Readers' Choice” za rok 2009/2010
Wręczenie nagrody „Readers' Choice” za rok 2009/2010

„Ale to wciąż za mało. Dziś możemy być wdzięczni, że klienci są zadowoleni i dobrze poinformowani. Wielu klientów szuka informacji o makijażu permanentnym, zwłaszcza w Internecie, i wiedzą dokładnie, czego chcą. „Mniej znaczy więcej” jest wiodącą zasadą oryginalnego makijażu trwałego LONG-TIME-LINER ® , i to jest powód jego popularności wśród klientów. Zamiast rysować grube paski, Linergistki LONG-TIME-LINER ® tworzą małe włoski nadając brwiom naturalny wygląd, a kreski na powiekach, umieszczone dyskretnie między rzęsami, pozwalają oczom wyglądać tak samo co dzień. Kobiecy kontur warg z pięknym cieniowaniem jest również bardzo popularny. Jesteśmy wdzięczni za to że klientki rozumieją, iż Conture® Make-up nie jest w stanie zastąpić konwencjonalnego makijażu i że zawsze jeszcze możliwość zmiany ich wyglądu w zależności od okazji. Doceniają Conture ® Make-up przede wszystkim gdy są sportsmenkami, podczas wizyt w saunie lub korzystając z urlopu na plaży, kiedy daje im atrakcyjny i doskonały wygląd, bez wielkiego wysiłku. A kiedy jest ważne spotkanie lub okazja do wyjścia wieczorem mogą nadal dodać elememnty tradycyjneg make-up’u. „Sięganie do kosmetyczki nigdy nie wyrządziło klientkom krzywdy”, Waltraud Kuffner wyjaśnia, jako część filozofii LONG-TIME-LINER®

Jej sukces pokazuje, że ta filozofia jest prawidłowa. Coraz więcej kobiet ceni stałą atrakcyjności, która będzie widoczna bardzo długo.

Waltraud Kuffner podkreśla, że jej firma będzie nadal pracować tak ciężko jak zawsze, w imię piękna. Jako twórczyni trendów dąży dalej do podnoszenia poprzeczki. Pod jej przewodnictwem Long-Time-Liner będzie w dalszym ciągu utrzymywał reputację lidera rynku.